After installing XCode4 my Audio Unit project is no longer compiled on XCode3...
The error message says 'SysError 0 during open of "AUResources.r"' but the file named AUResources.r is surely included in my project, and it surely exists in the appropriate folder.
I've checked Rez earch path, too, but it points the proper folder.
What's wrong...?
On XCode4 it can be compiled, but I need to make the binary works on Power PCs.
XCode4 を入れたら、XCode3 で Audio Unit のプロジェクトのコンパイルが通らなくなってしまった・・・。
'SysError 0 during open of "AUResources.r"'というエラーが出ているのだけど、AUResources.r はちゃんとプロジェクトに含まれているし、適切なフォルダにちゃんと存在している。
"Rez検索パス" なる項目もチェックしてみたが、ちゃんとしたフォルダを指している様子。
何なんだろう・・・。
ちなみに XCode4 だと通るのだけど、Power PCでも動くようにしないといけないんで XCode3 で通さないといけない・・・